Wat we beter doen

Technisch

1. Beter foto management

Beter drukwerk ontwerpen met betere foto’s door kleurcontrole en -afstemming.


2. Beter logo management

Beter drukwerk ontwerpen met perfecte logo’s door de toepassing van vector bestanden (ai/EPS logo’s). De toepassing van pixel-logo’s wordt vermeden behalve voor online toepassingen.


3. Beter kleur management

Beter drukwerk ontwerpen met fantastische kleuren in het juiste spectrum. Op folies (beletteren), drukwerk, monitor en RAL is de kleur gelijk.


4. Beter -technisch- drukwerk

Beter en mooier drukwerk door de juiste drukwerk-instellingen zodat kleuren goed sluiten. Dit geeft een mooier eindresultaat.

Mooi-puntgaaf-drukwerk
Design / ontwerp


5. Beter website ontwerp

Beter web design. Vormgeving van deze tijd waarbij de klant zelf aanpassingen kan doorvoeren. Geheel afgestemd op de wensen van de klant.


6. Betere opmaak en vormgeving

Betere opmaak en vormgeving door rustigere en toch speelse lay-out. Mooiere vrijstaande beelden met een tekst-omloop die natuurlijk overkomen. Ondersteunende kleurvlakken waarbij de tekst leesbaar blijft en frisse fotografie is toegepast.


7. Smaakvollere verpakkingen (en besparingen doorvoeren)

Een smaakvoller verpakkingsontwerp maakt het product voor de consument aantrekkelijker om te kopen. Door beter kleurmanagement is ook een besparing van 20% op de productie gerealiseerd.


8. Besparen op uw producties

Met het meedenken in de productie(s) van klanten stellen we de producteigenschappen op een andere manier af. Bij het ontwijken van bijvoorbeeld het “bijzonder tarief” van PostNL is een besparing van 22% op de totale productie gerealiseerd.


9. Bewezen stramienen voor foutloze aanpassingen

Voor een perfecte ontwikkeling van producties ontwikkelen we universele stramienen waarbij aanpassingen overal doorgevoerd worden. Zodra bijvoorbeeld een telefoonnummer of adres in een mailing aangepast wordt voeren we dat automatisch in alles door; ook in de mailings uit het verleden. Zo voorkomen we dat verkeerde gegevens overgenomen worden van voorgaande acties.


10. Concept denken en risico-analyse

Met de klant bedenken we een concept dat aansluit bij zijn -marketing- doelstelling en waarmee hij zijn klanten ook kan verrassen. Met onze klant maken we zaken duidelijk en inzichtelijk voor het minimaliseren van risico’s bij veranderingsprocessen en/of nieuwe projecten.